شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

قاضی پور:

مجلس به دنبال رفع محدودیت سرعت اینترنت است

قاضي پور

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵:۰۰


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محدودیت‌ها برای استفاده از فناوری اینترنت پرسرعت وایمکس باید برداشته شود، گفت : فرهنگ‌سازی برای استفاده از وایمکس در کشور نیازمند زمان است.

وایمکس نیوز - نادر قاضی پور با بیان اینکه مسوولان کشور درصدد برداشتن محدودیت‌های سرعت دسترسی به اینترنت هستند، گفت: اینترنت وایمکس تنها با حذف محدودیت‌های فعلی معنا خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برای رفع محدودیت‌های فعلی سرعت اینترنت، کمیسیون صنایع و معادن مجلس جلسات مکرری را با مسوولان مربوطه داشته‌، افزود : محدودیت سرعت دسترسی به اینترنت (سقف 128 کیلوبیت در ثانیه) به دلیل برخی مسایل امنیتی کشور مطرح شده بود که با اقدامات انجام شده به نظر می‌رسد به تدریج این مشکل حل شود.
قاضی پور بیان کرد: با رفع این محدودیت‌ها و عرضه سرویس وایمکس در کشور بسیاری از مشکلات فعلی عقب ماندگی در بخش اینترنت و کاربردهای آن حل خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه در ورود فناوری به کشور از دیگر کشورهای همسایه بسیار عقب هستیم، گفت: حتی پس از ورود فناوری به کشور نیز کاربردهای آن با تاخیر چندین ساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سرعت تغییرات در علم و فناوری بسیار بالا است، گفت: برای اینکه وایمکس بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاربردی شود باید مسوولان به فکر فرهنگ‌سازی باشند.
به گفته نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، نواقص عمده استفاده از فناوری‌های جدید در کشور باید حل شود و از ورود فناوری‌های جدیدی همانند وایمکس نیز باید حمایت شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو